A więc...

Sangwinik - najbardziej ustabilizowany typ charakteru. Sangwinik to osoba o optymistycznym podejściu do życia, otwarta na relacje interpersonalne, towarzyska, beztroska. Lubi być w centrum zainteresowania, władcza i dominująca, czasami dumna i spoglądająca na innych "z góry". Jest emocjonalna i spontaniczna, ma duże poczucie humoru, potrafi przyciągać do siebie ludzi. Tryska energią i entuzjazmem, jest twórcza, lubi komplementy, szybko się odwzajemnia. 
Sangwinik cechuję się temperamentem reprezentującym silny, zrównoważony i ruchliwy układ nerwowy. (zgodnie z teorią Pawłowa)

Kurczę, cała ja. 

Moi drodzy Czytelnicy! 
Witam Was raz kolejny (setny?!) na moim nowym blogu, który ma być czymś wielkim. 
Wielkim pod względem archiwum, wielkim pod względem dużej ilości informacji, wielki po względem wszystkiego. Zastanawiając się czy dałam odpowiednie proporcję do naleśników, które serwuję dzisiaj na obiad wpadłam na pomysł założenia bloga. Kolejnego bloga, Okej, okej! Setnego.. 
Już się tak nie denerwujcie. No więc idąc w stronę wcześniejszej definicji, którą przeczytaliście na wielkim rozpoczęciu dzisiejszego posta, oczywiście zauważcie tylko te pozytywne strony bycia mną. 
Jestem na etapie tworzenia interfejsu, układu, gadżetów i innych pierdółek bez których myślę że to nie będzie funkcjonować. Może zacznę w końcu pisać o tym, o czym piszę się w pierwszych postach... A o czym piszę się w pierwszych postach?



ORGANIZACJA

Na początku chciałam Wam powiedzieć, że pewnie to co teraz widzicie - oczywiście jeśli jest to nadal koniec marca, dwutysięcznego szesnastego roku - to nie wszytko. Planuje wybrać, tematy, jeśli można to tak uznać o których będę pisać, które będę poruszać. Będą to rzeczy na których się znam, które lubię, które sprawiają mi minimum radości. Blog będzie podzielony na dane tematyki, na początek będzie ich około trzy. Chcę żeby to było coś fajnego, interesującego i przede wszystkim coś o czym będziecie lubili czytać. Posty będą pojawiać się raz w tygodniu i będą publikowane na moim osobistym facebooku, instagramie oraz snapchacie, do których swoją drogą podam linki, na samym końcu dzisiejszego posta, i mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości pojawią się w pasku bocznym! Muszę się jeszcze wiele nauczyć! 

Na dzisiaj to tyle, mam nadzieję że do zobaczenia w kolejnym już zakwalifikowanym to kategorii poście! :) 

Daru 


Źródło definicji zamieszczonej na początku tekstu : KLIK

Komentarze

Popularne posty