Wycieczkowo..


Cześć Wszystkim!
Ostatnie dni były pełne napięcia, nerwów ponieważ niespełna dwadzieścia cztery godziny temu zostałam mężatką. Post o tym następnym razem gdy fotograf ogarnie całość zdjęć so must waiting. Dzisiaj chciałabym pokazać jak spędziliśmy dzisiejszą niedzielę. Tak aby odpocząć po tym całym chaosie, jednak by nie siedzieć w domu przed telewizorem. Poniżej znajdziecie zdjęcia z wypadu do Wieliczki. I pomyśleć, że mieszkamy całkiem niedaleko, a jednak nigdy nie nadarzyła się okazja by spojrzeć na to miasto z innej perspektywy.















Tężnia Solankowa 










Okoliczne zabytki/widoki. (m.in Zamek Żupny, Pomnik Jana Pawła II na alejach Jego imienia)


No i moja modeleczka.




Komentarze

  1. Aj gratuluję serdecznie. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia. :D Wieliczka jest piękna-tak z fotorelacji, bo sama nigdy nie miałam okazji tam być, ciut żałuję, ale przecież wszystko przede mną, tak jak przed Wami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ^^ Byłam kiedyś w Wieliczce z wycieczką szkolną, ale o Tężni Solankowej nigdy nie słyszałam. Mimo wszystko widać, że to naprawdę ładne miejsce :D
    https://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty