foch



"Twoje życie na dnie, choć już bywało niżej
A więc mam tolerancje na to co rano widzę
Czasem jak wdepniesz w dołek to kopiesz jeszcze większy
Żyjemy w błędnym kole, które ma swe zakręty"

gdyby kobiety były tymi które noszą spodnie w życiu.. 
chyba bym kurwa się zabiła 

gdyby tylko kobiety rządziły światem 
gdyby tylko kobiety były  dyrektorami, sędziami, prawnikami 
gdyby tylko kobiety były politykami 
gdyby tylko kobiety prowadziły wojny międzynarodowe.. 

czekaj

one nie prowadziły by wojny... one byłyby kurwa na siebie obrażone.. 
niby jesteśmy bardziej empatyczne, bardziej wykształcone, bardziej zorganizowane
no, ale jak przychodzi co do czego to zachowujemy się jak małe dzieci w przedszkolu, które nie potrafią się podzielić klockami. I to wkurwia.. nie tylko mnie, nie tylko normalne kobiety.. wkurwia facetów, a potem dziwi się jedna z drugą, że Bartek zdradzał Hanie z tą Mariolą z drugiego piętra.. jesteście  egoistkami, bo dlaczego facet nie może wyjść na piwo bo Was brzuch boli, czy jesteście obrażone? No, jak to dlaczego.. skoro ja cierpię niech on też cierpi..  a co. Przecież jestem księżniczka i skoro ja czegoś nie robię to on też nie będzie robił. Wiesz co? jebnij się w czoło. 


gdyby tylko faceci byli monarchami, królami, politykami / hehe 
 gdyby tylko faceci decydowali o wszystkim 
to pewnie byłaby dziecinna ostra napierdalanka, bo przecież on ma większego niż ja.

przychodzi facet "to co było między nami się wypaliło blabla, chciałbym spróbować czegoś innego blabla" a jak po humanie będzie to pewnie dorzuci "szklankę rozbitą próbowałabyś poskładać gdybyś ją upuściła?  blabla", normalna kobieta wtedy powie takiemu "pocałuj się w dupę, i tak masz małego" jebnięta powie "chcesz wolności? w takim razie od dzisiaj możesz robić co chcesz. 

tak więc, wnioski wyciągnijcie sami 










Komentarze

Popularne posty