dawno mnie nie było...


"I weź tą pracę odstaw
Zapalmy papieroska
Niech butelka nie ma końca
Ze mną będzie zachód słońca
I... California"

Jak mnie tu dawno nie było.. 
Jakoś dzisiaj naszła mnie ochota na dodanie ostatnich zdjęć, które zrobiłam ❤️

podzielę Wam post na dwie tury - telefon, lustro
Może z telefonu nie będą takie świetne, ale nie miałam jak na basenie paradować z aparatem bo zaraz bym go zalała tym bardziej, że większość osób niestety nie uważa. 


Telefon Xiaomi RedMi Note 8 Pro: 


Obrabiając je korzystałam z Adobe Lightroom oraz presetów które ostatnio udało mi się dorwać u Milabyli (jak kliknięcie w załącznik przekieruje Was na instagrama osoby od presetów). Znacie jeszcze kogoś kto sprzedaje fajne presety? Z chęcią bym jeszcze jakieś nabyła. 🙏

Lustrzanka Nikon: 




I oczywiście na sam koniec smaczek, moja cudna Teściowa ❤️





Dajcie znać koniecznie jak Wam się podoba! 
Zdjęcia zostały od samych podstaw wykonane i poddane obróbce przez mnie. Jak macie ochotę na amatorska sesje zdjęciową w moim wykonaniu, we wrześniu piszcie na instagramie, którego nazwę podam niżej. (Oczywiście osoby które się zglosza, wyrażają automatycznie zgodę na wykorzystanie tych zdjęć na blogu i być może w najbliższej przyszłości na osobistym fp na Facebooku.) 

Całuje Was i koniecznie wpadajcie do mnie na Instagrama. Znajdziecie mnie pod nazwą panienkax.

Ps. Będę wpadać częściej. 


Daru

Komentarze

Popularne posty